Forum Twist World Games - Moje forum o grach. Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
JAK ZROBIĆ OTS!? - INSTRUKCJA I PORADNIK W 1

 
Odpowiedz do tematu    Forum Twist World Games - Moje forum o grach. Strona Główna » OTS Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
JAK ZROBIĆ OTS!? - INSTRUKCJA I PORADNIK W 1
Autor Wiadomość
DeBe
Administrator


Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Post JAK ZROBIĆ OTS!? - INSTRUKCJA I PORADNIK W 1
Siemka. Chciałbym żebyście wiedzieli jak się robi OTS, Accmaker i dlatego stworzyłem właśnie ten poradnik.

LINKI TO WSZYSTKIEGO ZNAJDZIECIE NA KOŃCU PORADNIKA!

1. Pierwszy krok to... Jeśli masz neostrade to mi przykro, ja Ci niepomoge,
2. Sprawdzcie jakie macie IP : [link widoczny dla zalogowanych]
3. Ściągnijcie wybranego OTS i Webserver 1.2,
4. Jeżeli ściągneliście najpierw zajmijcie się OTS'em i wypakujcie go w wybrane miejsce,
5. Poszukajcie plik o nazwie "config.lua" i otwórzcie go za pomocą notatnika,
6. Treść "config.lua" zamieszcze tutaj, a obok informacje o danych zdaniach [co one oznaczają i co należy wpisać],

U MNIE WYGLĄDA TO TAK :


---------------------------- OTServ configuration ------------------------------

-- datadir
datadir = "data/" <-- NIE RUSZAJ

-- sets what map to load
map = "data/world/test.otbm" <-- NIE RUSZAJ

-- OTBM for binary, SQL for SQL map, XML for OTX maps
mapkind = "OTBM" <-- NIE RUSZAJ

-- SQL for acc/player info from SQL, XML for acc/player info from XML
sourcedata = "XML" <-- NIE RUSZAJ

-- the message the player gets when he logs in
loginmsg = "Witam na Blue Emptiness OTS." <-- WPISZ POWITANIE

-- the port otserv listens on
port = "7171" <-- NIE RUSZAJ

-- name of our server
servername = "Blue Emptiness OTS" <-- NAZWA SERVA

-- name of the owner of our server
ownername = "DeBe" <-- KSYWKA WLASCICIELA

-- email of the owner of our server
owneremail = "" <-- MOZECIE WPISAC SWOJ EMAIL

-- the url for more server info
url = "" <-- TUTAJ SWOJE NO-IP JEŻELI MACIE TĄ DOMENE

-- the location of the server
location = "Poland" <-- ANGIELSKA NAZWA KRAJU

-- the ip the server should redirect too
ip = "87.207.58.133" <-- TUTAJ SWOJE IP (www.whatismyip.com)

-- The messagebox you sometimes get before you choose characters
motd = "Witam na Blue Emptiness OTS" <-- POWITANIE NR. 2
motdnum="0" <-- NIE RUSZAJ

-- use md5 passwords for accounts, yes/no
md5passwords = "no" <-- NIE RUSZAJ

-- world type. options: pvp, no-pvp, pvp-enforced
worldtype = "no-pvp" <-- TUTAJ WPISZCIE RODZAJ SWIATA

-- max number of players allowed
maxplayers = "48" <-- MAX GRACZY

-- exhausted time in ms (1000 = 1sec)
exhausted = 1000 <-- EXHAUSED (ZMECZENIE PRZY CZARACH OFENSYWNYCH)

-- exhaustion time for healing spells (1000 = 1sec)
exhaustedheal = 950 <-- EXHAUSED (ZMECZENIE) PRZY CZARACH LECZACYCH

-- how many ms to add if the player is already exhausted and tries to cast a spell (1000 = 1sec)
exhaustedadd = 300 <-- NIE RUSZAJ

-- how long does the player has to stay out of fight to get pz unlocked in ms (1000 = 1sec)
pzlocked = 10*1000 <-- NIE RUSZAJ

-- allow multiple logins of the same char
allowclones = 0 <-- NIE RUSZAJ

-- vocation names
vocations = {"a sorcerer", "a druid", "a palladin", "a knight"}
promoted_vocations = {"a master sorcerer", "an elder druid", "a royal palladin", "an elite knight"} <-- NAZWY PROFESJI. ORYGINALNE SA LEPSZE


--- SQL part
sql_host = "localhost" <-- NIE RUSZAJ
sql_user = "root" <-- NIE RUSZAJ
sql_pass = "" <-- NIE RUSZAJ
sql_db = "otserv" <-- NIE RUSZAJ


--- SQL MAP part
sqlmap = "test_map" <-- NIE RUSZAJ
map_host = "localhost" <-- NIE RUSZAJ
map_user = "root" <-- NIE RUSZAJ
map_pass = "" <-- NIE RUSZAJ
map_db = "" <-- NIE RUSZAJ

------------------------- YurOTS basic configuration ---------------------------

-- name of your world (seen on the character list when logging in)
worldname = "Blue Emptiness OTS" <NAZWA SWIATA

-- how often do server saves it's state (0 = off, 5 = 5min, 60 = hour)
autosave = 10 <-- CO ILE MINUT SERV MA SIE ZAPISYWAC. RADZE TAKIE USTAWIC

-- do you want to enable cap system? (yes/no)
capsystem = "no" <-- CAP SYSTEM

-- do you want players to learn spells before they can use them? (yes/no)
learnspells = "no" <-- NAUKA CZAROW

-- do you want premium players to wait in queue as others? (yes/no)
queuepremmy = "yes" <-- CZY PACC MAJA CZEKAC W KOLEJCE

-- how much % of {exp, mana, skill, eq, bp} do you lose when dying
diepercent = {"7", "7", "7", "7", "100"} <-- NIE RUSZAJ

-- how many summons player can have
maxsummons = 2 <-- NIE RUSZAJ

-- do you want to give summons for all vocations? (yes/no)
summonsallvoc = "no" <-- NIE RUSZAJ

-- chance of losing a spear when shot (0 - none lost, 100000 - all lost)
spearlosechance = 10 <-- SZANSE NA STRACENIE SPEARA

-- anti-afk - maximum idle time to kick player (1 = 1min)
kicktime = 9 <-- PO ILU MINUTACH MA WYWALIC ZA AFKOWANIE

-- maximum number of items player can keep in his/her depot
maxdepotitems = 1000 <-- NIE RUSZAJ

-- maximum number of items on a house tile (including those in containers)
maxhousetileitems = 20 <-- NAJLEPIEJ USTAW NA 100

-- how much death entries are saved in players file (old are deleted)
maxdeathentries = 10 <-- NIE RUSZAJ

-- mana consumend by {snakebite, moonlight, volcanic, quagmire, tempest} rod
rodmana = {"2", "3", "5", "8", "13"} <-- NIE RUSZAJ

-- mana consumed by wand of {vortex, dragonbreath, plague, cosmic energy, inferno}
wandmana = {"2", "3", "5", "8", "13"} <-- NIE RUSZAJ

-- damage of burst arrows blast
-- default is from (1*lvl+5*mlvl)*0.24 to (1*lvl+5*mlvl)*0.55
burstarrowdmg = {"1.0", "5.0", "0.24", "0.55"} <-- NIE RUSZAJ

--------------------------- Multipliers and gains ------------------------------

-- experience multiplier (how much faster you got exp from monsters)
expmul = 5 <-- ILE MA BYC EXP NA TWOIM OTS

-- experience multiplier for pvp-enforced (how much faster you got exp from players)
expmulpvp = 5 <-- ILE MA BYC EXP JAK BEDZIE PVP-ENFO

-- skill multipliers: 1 - rl tibia, 10 - ten times faster etc. {no-voc, sorcerer, druid, paladin, knight}
weaponmul = {"1", "1", "1", "1", "40"} <-- NIE RUSZAJ
distmul = {"1", "1", "1", "40", "1"} <-- NIE RUSZAJ
shieldmul = {"1", "1", "1", "20", "20"} <-- NIE RUSZAJ
manamul = {"1", "3", "3", "2", "2"} <-- NIE RUSZAJ

-- how much points of life,mana,cap do you get when advancing {no-voc, sorcerer, druid, paladin, knight} <-- NIE RUSZAJ
capgain = {"10", "10", "10", "20", "25"} <-- NIE RUSZAJ
managain = {"5", "30", "30", "15", "5"} <-- NIE RUSZAJ
hpgain = {"5", "5", "5", "10", "15"} <-- NIE RUSZAJ

-- how much faster do you recovery life,mana after eating food (1 - rl tibia)
healthtickmul = 150 <-- ILE MA ROSNAC ZYCIA
manatickmul = 250 <-- ILE MA ROSNAC MANY

-------------------------------- Skull system ----------------------------------

-- how many unjustified kills to get a red skull
redunjust = 2 <-- NIE RUSZAJ

-- how many unjustified kills to get banned
banunjust = 5 <-- NIE RUSZAJ

-- how long do you have white skull after attacking player (1 = 1min)
hittime = 1 <-- NIE RUSZAJ

-- how long do you have white skull after killing player (1 = 1min)
whitetime = 15 <-- NIE RUSZAJ

-- how long do you have red skull (1 = 1min)
redtime = 6*60 <-- NIE RUSZAJ

-- how long do you have to wait to lose 1 unjustified kill (1 = 1min)
fragtime = 12*60 <-- NIE RUSZAJ

------------------------------ GM access rights --------------------------------

-- access to walk into houses and open house doors
accesshouse = 3 <-- NIE RUSZAJ

-- access to login without waiting in the queue or when server is closed
accessenter = 2 <-- NIE RUSZAJ

-- access to ignore damage, exhaustion, cap limit and be ignored by monsters
accessprotect = 2 <-- NIE RUSZAJ

-- access to broadcast messages and talk in colors (#c blabla - in public channels)
accesstalk = 1 <-- NIE RUSZAJ

-- access to move distant items from/to distant locations
accessremote = 3 <-- NIE RUSZAJ

-- access to see id and position of the item you are looking at
accesslook = 2 <-- NIE RUSZAJ



7. Następny krok to sprawdzenie czy OTS działa. Zamknijcie "config.lua" (Pamiętajcie żeby zapisać) i otwórzcie yurots.exe.
Spróbujcie się zalogować. Zazwyczaj passy na GM'a to 111111/tibia więc radze zmienić (OTS/data/accounts),
8. Jeżeli działa zamknijcie serva i wypakujcie Webserver 1.2 do jakiegoś folderu (Najlepiej z OTS),
9.Najlepiej klikajcie "next" aż dojdziecie do końca,
10. Gdy już to zrobicie zaopatrzcie się w Accmakera usui wypakujcie go do foldera "Webserver/httpd" (ALE NAJPIERW USUŃCIE ZAWARTOŚĆ TEGO FOLDERA HTTPD.
11. Gdy już wypakujesz otwórz "config.php" :

OBOK NAPISAŁEM CO I JAK MA BYĆ! :

<?
//---------------------------- OTS directories --------------------------------
$diraccount = 'C:\\Settings\\Damian\\Pulpit\\ots\\data\\accounts'; <- Ścieżka do Account
$dirplayer = 'C:\\Settings\Damian\\Pulpit\\ots\\data\\players'; <- Ścieżka do Players
$dirvip = 'C:\\Settings\\Damian\\Pulpit\\ots\\data\\vip'; <- Ścieżka do VIP


//----------------------------- All vocations ----------------------------------
$lvl = '8'; // initial level <- OD JAKIEGO LVL MA SIĘ ZACZYNAĆ GRE
$exp = '4200'; // initial exp (must be correct with level) <- OD ILU EXP'A MA SIĘ ZACZYNAĆ GRE (MUSI BYĆ DOPASOWANE DO LVL)
$cap = '550'; // initial capacity <- POCZĄTKOWY CAP

// spawn place
$spawnx = '160'; <- MIEJSCE SPAWNU PO DEDZIE LUB RESTARCIE 'X'
$spawny = '54'; <- MIEJSCE SPAWNU PO DEDZIE LUB RESTARCIE 'Y'
$spawnz = '7'; ,<- MIEJSCE SPAWNU PO DEDZIE LUB RESTARCIE 'Z'

// temple
$templex = '160'; <- MIEJSCE NARODZIN 'X'
$templey = '54'; <- MIEJSCE NARODZIN 'Y'
$templez = '7'; <- MIEJSCE NARODZIN 'Z'

// do not change!
if (!defined('MALE')) define('MALE', 1);
if (!defined('FEMALE')) define('FEMALE', 0);
if (!defined('SORC')) define('SORC', 1); <---- NIE RUSZAĆ! NAPRAWDE NIE RUSZAĆ
if (!defined('DRUID')) define('DRUID', 2);
if (!defined('PALADIN')) define('PALADIN', 3);
if (!defined('KNIGHT')) define('KNIGHT', 4);

//-------------------------------- Sorcerer ------------------------------------
// Looks
$look[SORC][MALE] = '130'; <---- NIE RUSZAĆ! NAPRAWDE NIE RUSZAĆ
$look[SORC][FEMALE] = '138'; <---- NIE RUSZAĆ! NAPRAWDE NIE RUSZAĆ

// HP, mana, magic level
$health[SORC] = '185'; <- OD ILU HP SORC MA ZACZYNAĆ GRE
$mana[SORC] = '35'; <- OD ILU MANA SORC MA ZACZYNAĆ GRE
$mlvl[SORC] = '0'; <- OD JAKIEGO MLVL SORC MA ZACZYNAĆ GRE

// Skills: fist,club,sword,axe,dist,shld,fish
$skill[SORC] = array(10, 10, 10, 10, 10, 15, 10); <- OD JAKICH SKILLS SORC MA ZACZYNAĆ GRE

// Eq: helm, amul, bp, armor, rght, left, legs, boot, ring, ammo
$equip[SORC] = array(2490, 2129, 1988, 2463, 2423, 2525, 2468, 2643, 2164, 0); <- POCZATKOWE EQ (NAJLEPIEJ NIEZMIENIAC)

// Backpack:
$bp[SORC] = '<item id="2152" count="20"/><item id="2311" count="10"/>'; <- CO JEST W BP (NAJLEPIEJ NIEZMIENIAC)

//--------------------------------- Druid --------------------------------------
// Looks
$look[DRUID][MALE] = '130'; <---- NIE RUSZAĆ! NAPRAWDE NIE RUSZAĆ
$look[DRUID][FEMALE] = '138'; <---- NIE RUSZAĆ! NAPRAWDE NIE RUSZAĆ

// HP, mana, magic level
$health[DRUID] = '185'; <- OD ILU HP DRUT MA ZACZYNAĆ GRE
$mana[DRUID] = '35'; <- OD ILU MANA DRUT MA ZACZYNAĆ GRE
$mlvl[DRUID] = '0'; <- OD JAKIEGO MLVL DRUT MA ZACZYNAĆ GRE

// Skills: fist,club,sword,axe,dist,shld,fish
$skill[DRUID] = array(10, 10, 10, 10, 10, 15, 10); <- OD JAKICH SKILLS DRUT MA ZACZYNAĆ GRE

// Eq: helm, amul, bp, armor, rght, left, legs, boot, ring, ammo
$equip[DRUID] = array(2490, 2129, 1988, 2463, 2423, 2525, 2468, 2643, 2164, 0); <- POCZATKOWE EQ (NAJLEPIEJ NIEZMIENIAC)

// Backpack:
$bp[DRUID] = '<item id="2152" count="20"/><item id="2311" count="10"/>'; <- CO JEST W BP (NAJLEPIEJ NIEZMIENIAC)

//-------------------------------- Paladin -------------------------------------
// Looks
$look[PALADIN][MALE] = '129'; NIE RUSZAĆ! NAPRAWDE NIE RUSZAĆ
$look[PALADIN][FEMALE] = '137'; NIE RUSZAĆ! NAPRAWDE NIE RUSZAĆ

// HP, mana, magic level
$health[PALADIN] = '185'; <- OD ILU HP PALL MA ZACZYNAĆ GRE
$mana[PALADIN] = '35'; <- OD ILU MANA PALL MA ZACZYNAĆ GRE
$mlvl[PALADIN] = '0';<- OD JAKIEGO MLVL PALL MA ZACZYNAĆ GRE

// Skills: fist,club,sword,axe,dist,shld,fish
$skill[PALADIN] = array(10, 10, 10, 10, 10, 10, 10); OD JAKICH SKILLS PALL MA ZACZYNAĆ GRE

// Eq: helm, amul, bp, armor, rght, left, legs, boot, ring, ammo
$equip[PALADIN] = array(2490, 2129, 1988, 2463, 2455, 0, 2468, 2643, 2164, 0); <- POCZATKOWE EQ (NAJLEPIEJ NIEZMIENIAC)

// Backpack:
$bp[PALADIN] = '<item id="2152" count="20"/><item id="2543" count="10"/>'; CO JEST W BP (NAJLEPIEJ NIEZMIENIAC)

//--------------------------------- Knight -------------------------------------
// Looks
$look[KNIGHT][MALE] = '131'; NIE RUSZAĆ! NAPRAWDE NIE RUSZAĆ
$look[KNIGHT][FEMALE] = '139'; NIE RUSZAĆ! NAPRAWDE NIE RUSZAĆ

// HP, mana, magic level
$health[KNIGHT] = '185'; OD ILU HP MA ZACZYNAC GRE KNIGHT
$mana[KNIGHT] = '35'; OD ILU MANA MA ZACZYNAC GRE KNIGHT
$mlvl[KNIGHT] = '2'; OD JAKIEGO MLVL MA ZACZYNAC GRE KNIGHT

// Skills: fist,club,sword,axe,dist,shld,fish
$skill[KNIGHT] = array(10, 10, 10, 10, 10, 10, 10); OD JAKICH SKILLS KNIGHT MA ZACZYNAC GRE

// Eq: helm, amul, bp, armor, rght, left, legs, boot, ring, ammo
$equip[KNIGHT] = array(2490, 2129, 1988, 2463, 2423, 2525, 2468, 2643, 2164, 0); <- POCZATKOWE EQ (NAJLEPIEJ NIEZMIENIAC)

// Backpack:
$bp[KNIGHT] = '<item id="2152" count="20"/><item id="2311" count="3"/>'; CO JEST W BP (NAJLEPIEJ NIEZMIENIAC)
?>


12. Teraz wystarczy zapisać i odpalić webserva,
13. Podajcie koledze IP i zobaczcie czy może sie zalogować.


Linki do potrzebnych rzeczy :


OTS (YurOTS 0.9.4) : [link widoczny dla zalogowanych]
Accmaker : accmaker jest dołączony z wyżej wymienionym linkiem pod nazwą "accmaker" (ACCMAKER ROOK MOŻECIE USUNĄĆ)
WebServ 1.2 : [link widoczny dla zalogowanych]
MapEditor (Simeone) : [link widoczny dla zalogowanych]
(INFO O MAP EDITOR - MUSICIE WEJŚĆ W FOLDER TIBI 7.6 I SKOPIOWAĆ TIBIA.SPR I TIBIA.DAT I WKLEIĆ DO WYPAKOWANEGO MAP EDITORA)
Tibia 7.6 : [link widoczny dla zalogowanych]
IP Changer : [link widoczny dla zalogowanych]


Dziękuje za przeczytanie poradnika!
WSZELKE PRAWA ZASTRZEŻONE :
PRODUC. BY DeBe
W razie problemów pisać na GG 5780064
DZIĘKUJE ZA PRZECZYTANIE I ŻYCZE MILEJ ZABAWY


Post został pochwalony 0 razy
Wto 14:50, 04 Mar 2008 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Twist World Games - Moje forum o grach. Strona Główna » OTS Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin